top of page
6_edited.jpg

Partneri projekta

HRVATSKI POMORSKI MUZEJ SPLIT 

MINISTARSTVO KULTURE I MEDIJA RH

Interaktivni stol „Pomorska baština Splitsko – dalmatinske županije“  U partnerstvu Splitsko –dalmatinske županije i Hrvatskog pomorskog muzeja Split, realiziran je projekt „Prezentacija pomorske baštine kroz nove tehnologije“ kojim je predstavljen akvatorij Splitsko – dalmatinske županije kao jedan od povijesno najbogatijih podmorskih područja Mediterana. Cjelokupna aktivnost dio je krovnog  projekta “Pomorsko je dobro”, Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Splitsko-dalmatinske županije.  Projektom „Prezentacija pomorske baštine kroz nove tehnologije“ obuhvaćeni su podvodni arheološki lokaliteti koji se nalaze u akvatoriju Županije, čijom prezentacijom je stvoren  specifičan atraktivan turistički proizvod kulturnog turizma. Upravo u tome leži važnost ovog projekta koji je obogatio turističku ponudu ne samo Županije, već i destinacije,  te je uvršten   na kartu arheološkog i ronilačkog turizma.  Interaktivni kiosk širine 55 inča, osjetljiv na dodir, omogućuje korisnicima upoznavanje s odabranim podvodnim lokalitetima i artefaktima pomorske baštine Županije poput olupina brodova iz antike, ranog novog vijeka, slavne Viške bitke te obaju svjetskih ratova. Zastupljeni su i ostaci antičke arhitekture, a naročito su dojmljive fotografije zrakoplova iz Drugog svjetskog rata, olupine kojih se nalaze na relativno velikim dubinama.  Autorski tekstovi o podmorskim arheološkim lokalitetima popraćeni su autorskim podvodnim fotografijama, videosnimkama, ilustracijama i kratkim dokumentiranim filmom o Viškoj bitci te obogaćeni kvizom znanja i drugim sadržajima.   Nastavno na ovaj projekt, realiziran je i Digitalni katalog podvodne kulturne baštine Splitsko – dalmatinske županije.  Ovim Digitalnim katalogom objedinjeni su vrijedni lokaliteti podvodne arheološke baštine u  jedinstveni turistički proizvod. Cilj projekta je omogućiti interpretaciju i prezentaciju lokaliteta, te izradom mapa, mobilne aplikacije i interpretacijskih ploča, jedinstvenog  vizualnog identiteta i marketinške strategije pozicionirati Splitsko – dalmatinsku županiju na  međunarodnoj mapi arheološkog turizma.

bottom of page