Partneri projekta
HRVATSKI POMORSKI MUZEJ SPLIT
MINISTARSTVO KULTURE I MEDIJA RH
Interaktivni stol „Pomorska baština Splitsko – dalmatinske županije“ U partnerstvu Splitsko –dalmatinske županije i Hrvatskog pomorskog muzeja Split, realiziran je projekt „Prezentacija pomorske baštine kroz nove tehnologije“ kojim je predstavljen akvatorij Splitsko – dalmatinske županije kao jedan od povijesno najbogatijih podmorskih područja Mediterana. Cjelokupna aktivnost dio je krovnog projekta “Pomorsko je dobro”, Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Splitsko-dalmatinske županije. Projektom „Prezentacija pomorske baštine kroz nove tehnologije“ obuhvaćeni su podvodni arheološki lokaliteti koji se nalaze u akvatoriju Županije, čijom prezentacijom je stvoren specifičan atraktivan turistički proizvod kulturnog turizma. Upravo u tome leži važnost ovog projekta koji je obogatio turističku ponudu ne samo Županije, već i destinacije, te je uvršten na kartu arheološkog i ronilačkog turizma. Interaktivni kiosk širine 55 inča, osjetljiv na dodir, omogućuje korisnicima upoznavanje s odabranim podvodnim lokalitetima i artefaktima pomorske baštine Županije poput olupina brodova iz antike, ranog novog vijeka, slavne Viške bitke te obaju svjetskih ratova. Zastupljeni su i ostaci antičke arhitekture, a naročito su dojmljive fotografije zrakoplova iz Drugog svjetskog rata, olupine kojih se nalaze na relativno velikim dubinama. Autorski tekstovi o podmorskim arheološkim lokalitetima popraćeni su autorskim podvodnim fotografijama, videosnimkama, ilustracijama i kratkim dokumentiranim filmom o Viškoj bitci te obogaćeni kvizom znanja i drugim sadržajima. Nastavno na ovaj projekt, realiziran je i Digitalni katalog podvodne kulturne baštine Splitsko – dalmatinske županije. Ovim Digitalnim katalogom objedinjeni su vrijedni lokaliteti podvodne arheološke baštine u jedinstveni turistički proizvod. Cilj projekta je omogućiti interpretaciju i prezentaciju lokaliteta, te izradom mapa, mobilne aplikacije i interpretacijskih ploča, jedinstvenog vizualnog identiteta i marketinške strategije pozicionirati Splitsko – dalmatinsku županiju na međunarodnoj mapi arheološkog turizma.